-
Инфлационното таргетиране работи само когато цените са стабилни
Коригирането на съществуващия монетарен режим е най-малко лошият вариант
-
Централните банки се нуждаят от малко повече въображение
Придържането към съществуващите инфлационни цели рискува да задуши зараждащия се растеж
-
Фед трябва да се откаже от таргетирането на средната инфлация
Няма причина непостигането на инфлационната цел в миналото да влияе на паричната политика в бъдеще
-
Идва ли краят на бъдещите насоки на Фед?
Таргетирането на средна инфлация бележи края на ерата на все по-голяма отвореност на централната банка
1 -
Централните банки не трябва да се борят с внесената дезинфлация, тя е добра
С настоящата си политика на нищожни лихви те насърчават кредитните балони, които бяха в основата на всички кризи през последните години
4 -
ЕЦБ има по-спешни задачи от инфлационното таргетиране
Обсъждането му е губене на време при наличието на въпроси като корпоративната платежоспособност, производителността и поскъпващото евро
1 -
Гъвкавото инфлационно таргетиране не е панацея
Централните банки са привлечени от политика, която им дава повече гъвкавост по време на криза, но има и своите негативи
-
Каква цел за инфлацията трябва да приеме Фед?
Може би най-добрият вариант е мека форма на средно таргетиране в дългосрочен план
1 -
Фед и ЕЦБ трябва да обмислят нови стратегии за инфлацията
Една такава идея циркулира от десетилетия: таргетиране на номиналния брутен вътрешен продукт
1
Таг инфлационно таргетиране
Пазари